امروز خيلي خوشحالم......

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

آمدنت را یادم نیست،

بی صدا آمدی بی آنکه من بدانم،

بی اجازه ماندی بی آنکه من بخواهم...،

اما اکنون با ذره ذره وجودم ماندنت را تمنا می کنم،

مهمان ناخوانده ی قلبم،

بمان که ماندنت را سخت دوست دارم...

امروز خيلي خوشحالم. آخه عمه شدم. عمه يه    پسر

 

ناز

 

و گوگوري...........



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت17:06---5 تير 1391
عمه شدنت مباااااااااااااااااااااااااااا ااااااااارک
ایشالا مادربزرگ بشی
یعنی پیر شی دخترم یا بهتره بگم خواهرم
اصلا" چرا نگم عزززززززززززززززززیزم هااااا
اینجوری بهتره نه؟
در کل مبارکه ایشالا


میلاد
ساعت17:03---5 تير 1391
سلام
هووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووورااااااااا
موفق شدم نظر بزاااااااااااااااااااااااااااا ااااااارم
هووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووورااااااا


nazanin
ساعت15:57---5 تير 1391
ishalah ke ghadamesh baraton sabok bashe ishalah hamihe shad bashi manam khalam albate chand sale

mohsenjooooon
ساعت14:36---5 تير 1391
سلام.تبريك فراوان.اگه دوست داشتي منو با اسم درامد اسان و ادرس
www.kafshdozak-32.lxb.ir بلينك بعد بيا بگو با چه اسمي بلينكمت.فدات بوسسسس.باز هم تبريك


کورش
ساعت23:33---4 تير 1391
سلام .
شرمنده ، اگه میشه پاکشون کن و نشنیده بگیر .


طلوع
ساعت21:52---4 تير 1391
سلام منم دخترک سنگی خواستی بهت سر بزن این کارم کردم توهم باز بیا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سس

کورش
ساعت17:07---4 تير 1391
سلام .
من بعد از امتحانم اومدم به وبلاگم سر زدم و وقتی دیدم که نظر دادی ، اومدم تو وبلاگت و نظر دادم .
الان که دقت کردم فهمیدم که به کی گفتم و چی گفتم .
شرمنده ، لطفا نخونش ..............


کورش
ساعت15:58---4 تير 1391
سلام .
تبریک میگم .

ناراحت نشو ؛ ولی عمه بودن عواقب هم داره و از نظر من خوشحالیه چندانی نداره .....


ساسان
ساعت10:53---4 تير 1391
عمه جون به سلامتی.ایشالله زنده باشه



سیدمهرداد
ساعت9:56---4 تير 1391
سلام تبریک عرض میکنم
خوش باشی یاعلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,سـاعت 9:27 نويسنده رها
яima